Keremtugra SemraHakan tirnak çekimi icinmi yurumenizi engellicek bise yok 3 gune her türlü gecer gecmis olsun
deryardakayra mom0989 ayyy geçen hafta benim yavrumun ayak parmağına da oldu fucidin krem vardı evde onu sürdüm 2 günde geçti çok şükür
Mehmetaslan mom0989 bizimde şişti canım apse topladı patlattım sonrasında kolonya döktüm ayağını rahat hareket ettirmesine izin vererek yaptım bunu ne sıkmamda nede kolonya da ağlamadı 🤲🍀🧿