Ya tüm doğum yapan insanların başınamı geliyor acaba. Bende son 2 aydır çekiyorum bu tırnak batmasını. Bi iyileşti sanıyorum sonra tekrar çıkıyor. Bu arada belkide 6 aydır ayakkabı giymiyorum hep terlik giyiyorum ama yine nasım oluyorsa turnağım batıyor. Bende maalesef bi çözüm yolu bulamadım.