Benim kızım da elinden bir şey alınınca mama sandalyesinde oturmak istemediğinde kendi başına küt küt vuruyor. Çok şükür onu unuttu. Şimdi öne doğru eğilip başını vurmaya başladı. Tv telefon hiçbir şey yok hayatımızda. Sadece şarkı açıyorum telefondan. Nasıl durduk yere böyle şeyler öğrendi anlam veremiyoruz.