Gulsah10
Bence de en kısa zamanda bir pedagogla görüşün. Bu zamanlarda konuşup derdini anlatamadığı için hırçınlaşıyorlar normaldir diyecektim ama bu mesajınızı görünce bilemedim.
O zamanlar çok küçükse hatırlamıyordur tabi ama uzman görüşü almakta fayda var. En azından nasıl davranmanız gerektiğine emin olursunuz.
He birde böyle çirkin oluyorsun falan gibi söylemler yerine yaptığının yanlış olduğunu, kendine zarar verebileceğini söylemek daha doğru diye biliyorum. İnşallah kısa zamanda çözersiniz.