Karacamm sen bir ketçapmışsın da ortadan sıkıyorlarmış gibi düşün ☺️ geldiğinde anlarsın merak etme, stres yapma. Ben hastaneye gitmek için hazırlanmaya başladığımda sancım 3 dkda 1di, 39+3 teydim ben de ☺️ suyun gelmediyse sıkıntı yapma evde ne kadar vakit geçirirsen o kadar iyi. Hayırlı doğumlar olsun.