Asla 2 saati geçirmeyin lütfen ,bende doymuyor sütüm yok herhalde diyordum sıkardım gelirdi,meğer bebek sırf benimle olmak için emmek istiyordu ,ben emzirirdim annem ağrıyan sırtıma masaj yapardı,velhasıl sürekli her ağladığında emzirin kokunuza doysun ,bebeğimin çok şükür kilosu da önde