Merhaba hanımlar, bebeğim çok gazlı bir bebek doktor ısrarla 3 saatte bir emzir dedi. Ama miniğim değil 3 saat 2 saat zor dayanıyor oda uyurken hele uyanıkken mümkün değil daha sık emiyor. Doktor bu böyle olunca daha çok ağlar gazlanır diyor. Ama minik emmek isstiyor ne yapsam bilemedim siz ne kadar sıklıkla emziriyorsunuz beybileri? Bu arada 1 ay 23 günlük.
birde acaba diyorum sütüm doyurmuyor mu ki sık acıkıyor