bsr07- Prensimoglm çok geçmiş olsun canım. Benim annem de çok şükür daha 3 gün önce yendi coronayı. İlk 1 hafta zorlu geçiyor ama çok şükür atlatılıyor. Bu hastalığa en en iyi gelen şey morel. Biz hep anne sen atlatırsın bak torunun için dayan daha gezicez edicem diye diye hep güldük yüzüne karşı. Sizlerde öyle yapın derim. Allah en acilinden şifa versin inşallah
Prensimoglm bsr07- saol canım Allah razi olsun 🤲😔 kac gundr atlatti peki anneniz ? Annem 2 gun once falan sesi kotu geliyordu bugun test sonucu belli oldu dun verdi testini. Bugun telefonla konustim sesi ii geliyordu sanki InsaAllah o zorlu donemleri atlatmostr🤲
GoGirl Prensimoglm her yerde soyluyolar ama dugun dogumgunu gercekten olmamis Allah tabikide yardimciniz olsun atlatsin hemen insallah iyilesen her gun cok insan var mutlaka iyilesir ama siz kapmamissaniz bile bundan snr dikkatli olun bu sekilde ortamlara girmeyin.
Erenela_ shmsevval öyle ama tepki gösterince yanlış konuşuyorsun diyorlar benim 1 yaşında oğlum var aylardır dışarı çıkmıyorum eşim korkarak işe gidip geliyor insanları umursamaz görünce hayret diyorum
Kusannesi Prensimoglm geçmiş olsun keşke gitmeseydi anneniz şu durumda düğüne vb biraz virüse koşar gibi olmuş. İnşallah tez vakitte atlatır.
HungryWolf Nasil dugune gittiniz ya bebeginizle? Hayret ediyorum. Anneniz icin gecmis olsun keske oda dugune fln gitmeseydi. Neden basladi ki bu dugunler Allah askina ya. Sizde cikmayin biryere mumkun oldukca 14 gun boyunca. Insallah kolaylikla atlatirsiniz.
Mom8 Prensimoglm bilinmediği için evde oturun diyorlar zaten. Böyle zamanda düğüne mi gidilir Allah aşkına? Geçmiş olsun umarım size ve bebeğinize bulaşmamıştır ve umarım aklınız başınıza gelmiştir düğün dernek gezmezsiniz…
Mickeylover Prensimoglm Allah acil şifalar versin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😞 tez zamanda kurtulsun inşallah durumu kötü mü nasıl?