iki_prens_annesi_ sık emzirdigimde göğsümü sıktığım zaman Bile sütüm az gelıyor 🤷🏼♀️ En basından beri hiç dolu dolu sütüm olmadı zaten o yüzden düşündüm. Oğlum zaten max 2 saat dayanabılır emmeden :) Demir ilacına başladığımızdan beri günde 1-2 kaka 4-5 çişli bezimiz oluyor. Doktor tavsiyesiyle sıcak günlerde su da vermeye basladım ben