iki_prens_annesi_ biz de 4 ay 2 günlük olduk, yüzüstü yattığında kollarindan destek alip kalkamiyor henüz 🙄 tanıdığı cokca gördüğü insanlara gülümsüyor, emzirme oldukca sıkıntılı cunku surekli dagiliyor birakiyor emmeyi, pisigimiz yok cok sukur, hala bazen konak oluyor kafasında 😞