asyasare kafanız karışmasın doktorunuza sorabilirsiniz yorumların dr dedi kısımlarına bakın ona bakarsanız benm annem tipi çirkin olur oturtma dedi aylarca dr buna bıyık altından güldü yani cahil birine de benzemiyorsunuz deyip güldü :) çoğu şey bilindiği gibi değil her hareket bebeği güçlendiriyor düşünce kaldırmamak bile gerek diyorlar artık o kalkma çabası ile o kadar çok kas güçleniyormuş ki tabi çok ağlarsa dayanamıyoruz:)