asyasare
5,5 aylıkkken dr a gittiğmizde dr neden oturmuo neden oturtmadın dedi bende erken oldugunu düşündüğümü çevremdekilerin oturtma felan dedğini söyledim hayır dedi oturt 4. Aydan sonra 5 er dk 10 dk artıralarak oturtulacak çok önemli dedi eve gelir gelmez oturttum 10 gün içerisinde bebeğim desteksiz oturdu şimdi de basıyor adım atıyor şu an (destekli)7,5 aylık bebeğim.
erken felan değil geçte değil bi an önce oturttun alıştırmalar yapın arkasında durun otursun adımda atsın hepsi kuvvetlendirir bebeği merak etmeyin acele de etmeyin ama bebeğiniz zamanında yapsın her şeyi tabiki her seyin zamanı var ama oturma zamanı tam da şimdi.