Yenievliiiiii Ummhnsmt hormonlardan dolayı herkeste olan bişey canım. Hamilelikte saçlar gürleşiyor dogumdan sonra dökülmeye başlıyor. Merak etme kel kalmazsın. 8 - 9 aydan sonra dökülme bitiyor korkma 🤗
afs9mart Ummhnsmt 4 bucuk aylıgız aaırı derece de dökülüyo yataktan koltugun izeeinden heeyerimden kıl cıkıyo artık bıktım bende sacımı acıp toplamaya korkuyorum anında heryerim kıl oluyo bunaldım
Duygusm Ummhnsmt Doğum sonrası saç kaybı zaten beklenen bir şey. Ancak bir kan değerlerinize baktırın derim. Bende hiç sorun yokken tiroid değeri düşük çıktı ve o da saç kaybı yapıyor. Bunun için şampuan vs de satıyorlar ama hormonlar dengeli olmazsa hiçbiri kar etmez.
Ummhnsmt Duygusm kan değerlerim iyi hg 14 hatta ama sanırım Doğum sonrası normal binkaç aydır çok fena dökülüyor
HasanMertinannesi Ek-istanbul merhaba aynı sorun ben de de var o şampuanı aldım mühendisinoğlunda görüp hiçbir işe yaramadı maalesef kan değerlerime baktıracağım
Ummhnsmt HasanMertinannesi çoğu kişi memnun kalmamış o yüzden onu almama kararı aldım procsin in şampuanını önerdiler onu alıcam
Elifnaz34 Ummhnsmt canım korkma yeni saçların çıkar benimde çok fazla dökülmüştü şuan eski haline döndü merak etme. Bebek anneyi tanıyınca saç dökülür derler normal olabilir
OzgeSvr Ummhnsmt Benim de oldu parça parça dökülüyordu wellteen her verdi doktorum bi kutu kullandım kesildi çok şükür
Princesmom Ummhnsmt 3-4 aylık arasında saç dökülmeleri oluyormuş bebeğiniz sizi tanımaya başladığında oluyormuş geçici bir süre 1-2 ay gibi annem diyordu🤷♀️ Benim bebeğim de 4,5 aylık bir ay kadar oldu bayağı dökülüyor ama kel kalmicam inanıyorum😀
Kocakgiller 0055500 merak etmeyin belli bir zaman sonra duruyor benim 9. Ayımda durdu yerine yenileri çıkıyor