Ummhnsmt Kızlar çok fazla saçım döklülüyo 4 aylık bebem hamilelik te hiç dökülmedi emzirme dönemi çok fena oldu açılmaya başladı saçım nolur bişey Önerin memnun kaldığınız bi yöntem tedavi var mı
Mirac_21032019 Ummhnsmt normal cnm vucudun kendini yeniliyo.Bisey etki etmez o dokulmeye korkma dokulen kadarda cikacak
Goksel Ummhnsmt Instagram mühendisinoğlu diye bi sayfa var Ürün incelemesi yapan biri. Onun sayfasında bi sabun var sanırım kullanlar yazıyo sürekli ,hikayelerinden görmüştüm,bi bakın isterseniz,geçmiş olsun
Pelo_00 Ummhnsmt Dökülmesi normal korkmayın hamilelik döneminde saçlar güçleniyor ,gürleşiyor ve parlıyor doğumdan sonrada fazla olanlar dökülmeye başlar. Saçlarınıza bakım yapın dökülmeye karşı şampuan kullanın.
Annemmmm Ummhnsmt benim önüm kel oldu gerçekten şimdi 6 aylığız saçlarım çıkıyor kısa kısa farkettim son bi haftadır yapacak birşey yok ben kestim banyoda 2 ay arayla artık o kadar gına gelmişti küçük çocukla kuaför e de gidemedim bebeğim biraz büyüsün gidecem kuaför e bide son kez o düzgünce kessin tamamdır
Butterfly Ummhnsmt bebeğim 3 gün sonra 5 ayını tamamlıycak ve hala saçım fazlasıyla dökülüyo ama kel falanda olmadım 😂 korkmayın 6 aydan sonra dökülme duruyomuş
turkuaz1290 Ummhnsmt hiç korkma bendede öyle oldu 3 aylıkken başladı 7 aylık olana kadar inanılmaz döküldğ yanlarım falan kel kel oldu resmen sonra birden çok azaldı dökülmesi ve o dökülen yerler hep doldu kısacık saçlar var açıklıklar kapanıyo herkeste olan birşey ben hiç mğdahale etmedim farklı şeyler kullanmadım çünkü naparsan yap o saç dökülecek sadece sabır çok takma hepsi geri gelcek
Deletedmom_26 Normal bende kel kalıcam sanmıştım ama şükür 7.ayda dökülme bitti hatta yeni küçük saçlarım çıktı ahenkle dans ediyorlar 😄 bu arada 6 ay kan ve demir ilacı kullanmıştım pek fayda etmedi yinede döküldü (ilacımı doğumdan önce ve sonra olarak 15 ay gibi bi süre kullandim doktor tavsiyesi ✌️)
Beris5656 Ummhnsmt canm bende de suan oyle inan bende kel kalıcm diye korkuyorum ama bu gayet normal mış bir aya yavaşlar diyorlae bakalım🥴
Deletedmom_26 Vücut kansız kaldığı için dokuluyomus bide eğer kansızsan dokuluyomus öyle duymuştum ne kadar doğrudur bilemiyorum kan sayımı yaptırmadım uzun suredir 😊
Ssultannn Ummhnsmt bende de aynı sorun ya benim kızımda 4 aylık zaten ince telli ve az saçım hepten gidecek 😨
emine4219 Ummhnsmt bıttım sabununu öneririm yaklaşık 3 aydır kullanıyorum benim de ciddi anlamda saç dökülmem vardı hatta ön taraflarım açılmıştı hem dökülmem azaldı hem de açılan yerlerden saçlar çıktı
brns21 Ummhnsmt 1 yasindan sonra duzeliyor canim bepanten ampul,bemix ampul,e vitamini al eczaneden haftada bir karıştırıp sur 3 saat beklet birde zeytinyağ +Hindistan cevizi yağı karistirip sur iyi geliyor
Siyahbeyazl Ummhnsmt Vitamin eksikliginden de oluyor emzirdigimiz icin, saglik ocaginda kan verirsen yardimci olurlar enazindan biraz durur ins
guzin Ummhnsmt bende aynı durumda idim instagram da hallales diye bi şampuan gördüm mühendis in oğlunda incelemesine baktım ve aldım Üç yıkamada kesildi dökülmem mutlaka alın .
acikahve Ummhnsmt Gebelik süresince saç dökülmesi durur. Doğumdan sonraki 3.Ayda ise saç dökülmeye başlar. Gebelik süresince dökülmeyen saçlar dökülmeye başlar. Aslında 9 ay içerisinde dökülmesi gereken saçlar şimdi dökülmeye başladığı için çok fazla dökülüyormuş izlenimi verir. Ama bir süre sonra normale dönecektir.
HasanMertinannesi Ek-istanbul merhaba aynı sorun ben de de var o şampuanı aldım mühendisinoğlunda görüp hiçbir işe yaramadı maalesef kan değerlerime baktıracağım