tugbamomy ataktan olduğunu sanmıyorum, ilk ataklar o kadar şiddetli olmuyo. Gaz sancısı var muhtemelen, ellerini yumruk yapıp, kendini geriye doğru atarak ağlıyosa sancısı vardır. Gazını çıkarsanız da sancısı geçmiyo maalesef :( mümkün olduğunca sakin olun, bebeği kalbinize dayayıp şişşş diyin, bu işin tek çözümü sabır maalesef 🤷🏻♀️