Bebeğim 35 günlük ve bu zamana kadar sorunsuz geldik ağlaması gazı acıkması uyuması.. fakat dün geceden beri ağlıyor emziriyorum alıyor bırakıyor karnını doyuramıyor altını açıyorum rahatlar gibi oluyor ama olmuyor. Uyuyor 15 dk hemen uyanıyor Ne yapacağımı şaştım. Sakin kalmaya çalışıyorum ama çok yordu beni onu anlayamamak. Acaba bu atak dedikleri döem olabilir mi? Sizin atak zamanlarınız nasıl geçti? Yardımcı olursanız çok sevinirim