HayalMomy canım benim kızım 3 aylık oldu ilk 2 ay çok güzel tutuyor du, sütüm çok yağlı değilmiş bebeğim doymuyormuş doktorum mama vermemi söyledi bende biberonla verdim sonra kızm beni emmeyi bıraktı bende artık sağarak veriyorum sütümü, bebeğine sütün olmadığı için mama verirsen biberonla verme alıştığı için emmek istemiyor biberon kaşıklar var onlarla verebilirsin