kuzusu1
Merhaba ben xiaomi moplu kullanıyorum. Ben sırf bebeğim emeklemeye başladığı için aldım. Hem zamandan tasarruf hem de yerdeki kıl tüy tozu güzelce temizliyor. Fakat normal süpürge performansı beklemek yanlış olur. Bebeğimin gezdiği yerlerde çalıştırıyorum sürekli. Ancak haftada bir mutlaka normal süpürgemi çalıştırıyorum. Onun yeri ayrı. 😁
Bir de büyük evler biraz dezavantajlı. Süpür süpür bitiremiyor.