Aci Evet. Açıkçası ben iğne yapıldıktan sonra üstüne düşmedim bu konunun. Ama dikkatimi hep çeken şey şu, kızım ilk aylarında hem kilo hem boy olarak 4-5 ay ileriden gidiyordu. Şimdi 14 aylık, kilo ayına göre ortalamanın çok az üstünde, boy ise tam ortalamada. Eskiden uzun boylu olacak, obez olacak falan diye konuşurduk, şimdi öyle bir durum yok. 5 aydır kilo almıyor ama ben hareketlenmiş olmasına bağlıyordum, doktor da öyle demişti gerçi. Ama bu b12 olayını tekrar değerlendirmek gerek.