Aci bebegim 3 aylik kilosu 4700 doktor az kilo almis dedi tahlil yapti b12 vitamini dusuk cikti igne baslayacaz dedi ama baska yolu yok mu acaba bunun kiyamiyorum kizima acikcasi.
GzdeBade Aci bilmiyorum canım ama onlaron daha iyi olması için malesef yaptırmak zorunda kalıyoruz mecburuz
OzlemAlisa Aci bizde eksikti biz damla olarak takviye kullandik ama ay olarak kucuk diye mi igne dedi doktor acaba yoksa değerleri mi fazla dusuk
Mom8 Aci geçmiş olsun.. kızım 3 gün sonra yaşına girecek. 2 gündür biz dr iğne yaptırıyoruz. En az 200 olmalıymış kızımın 95 çıktı. İğne daha kolay emilir bu kadar düşük olunca iğne vermek zorundayım dedi doktor.
Aysen58 Aci geçmiş olsun bebeğiniz prematüre bebekmiydi? Vitamin kullaniyormuydunuz? Benim bebeğimin de çok yüksek geldi B12 vitamini ancak Dr ye danisamadik.henuz
Aci OzlemAlisa bilmiyorum telefonda sonuclari sordum igne yazicam dedi siz yazin ben alayim dedim gelmen lazim anlatacaklarim var sana dedi
Aysen58 Mom8 benim bebeğimin çok yüksek ya 900 geldi prematüre bebek multitablet kullanıyorduk ondan mı oldu yiisa Aptamil prematüre mama yedi 2,5 ay ondan mı oldu bilemedik
Aci Aysen58 39+2 de dogdu premature degil ama kucuk bi bebekti sanirim benim sutum yaramiyor kilo alimida az vallahi bilemedim mama da almiyor kendi sutumu bile icmiyor saginca
Mom8 Aysen58 bilemiyorum ki. Benim bebeğim normal zamanında doğdu. 6 aylıkken ek gıdaya başladık herşeyi yiyen bebek 1 aydır az yemeğe başladı. 1 yaş kontrolü için gittik normalde 9 aylıkken rutin kan tahlili alınıyormuş virüs yüzünden gelmeyin demişti doktor. Çok düşük olunca et yumurta yemiyor mu dedi iştahsız dedim b 12 eksikliği iştahsızlık yapabilir dedi. Biraz araştırdım hep bebeklerde uyku yapar yazıyor benim ama kızım hiç uyumuyor
Mom8 Aci emiyorsa sizde b 12 eksikliği varsa ondan kaynaklı olabilir. Bende oldum olası eksiktir hep iğne kullandım. Son 1 aydır kızım ek gıdayı yemek istemeyip anne sütüne duskunlesti. Doktor muhtemelen anne sütünden yeterli b12 alamadığı için böyle düşmüştür dedi 3 ay iğne kullanacak sonra tekrar tahlil vereceğiz yine yükselmezse midesine bakılacak. Belki de vitamin alıyor ama midede emilim gerçekleşmiyordur dedi doktor
Aci Mom8 canim benim zaten hep dusuktur b12 ins toparlar ignelerle siz ne siklikla yaptiracaksiniz igneyi
Ssd Mom8 Evet bana da demişti, senin de düşüktür, kontrole git diye. Hala gitmedim. Kafa kalmadı zaten. Piiiuuuu
Mom8 Aci ilk 1 hafta hergün yarım doz. Sonra ki 1 ay boyunca haftada 1. Daha Sonra ayda 1. 3 ay sonra biraz toparlanmış olursa spreye geceriz dedi. Ben de bu şekilde kullanmıştım iğne ile yükseliyor sonra yine düşüyor benim.
Oznur Aci demekk8 baya düşünlü igne başlıyor ilaçla düzenleyecek derece de ise o sekil de yapıyorlar bizde kullandık hemen yükseldi b12
CatBoy Aci damlalar etkili olmaz iğne emilimi daha fazladır daha kısa sürede toparlar. Bebeğinizin iyiliği için diye düşünün yaptırın 😇
Ssd Aci Benim kızım 2 aylık falandı, değeri 273 olmasına rağmen iğne verdi dr. O iğne de yetişkinler içinmiş ve çok yakıyormuş. Ona rağmen tam doz vurulmasını istedi 5 iğnenin de. Yaptırdık biz. Bu kez de aşırı yüksek oldu, 1000 küsurdu. 🤷🏼♀️
Kuzu Ssd benim oğlum 1bucuk yaşında bir ampulun yarimini yaptırıyorum doktor öyle söyledi özellikle haftada bir
Mom8 Ssd ben de gidemedim. 2 gün önce kızımı götürmüştüm bayram sonrası ben de tahlil vereceğim. Türk insanın kaderi b12 eksikliği bizim bebeler erken tanıştı bu iğne ile
Ssd Mom8 Her şeyi zamanında öğrenemiyoruz. Hamileyken deselerdi b12 eksikse bebekte de öyle olur diye gerekeni yapardık. Demirdir vitamindir omegadır bunları söyleyip de b12 vitaminine neden dikkat çekmezler acaba? Bebeğin o iğneyi yemesi, 5 tane bir de. Yazık ya.
Azrasmomm Aci merhaba benim kızım şu an 11 aylık 6 aylıkken 188 çıkmıştı . Doktor düşük diye fısfıs verdi haftada 3 gün kullandık geçen ay test yaptırdık 686 olmuştı ondan 1 ay öncede bırakmıştık zaten takviyeyi. İğneden hiç bahsetmedi
balarisi_2019 Azrasmomm merhaba çok zaman olmuş ama danışmak istedim. Hangi marka b 12 kullandınız ? Fıs fısı direk ağza mı dil altına mı sıkıyorsunuz ?