Eknerdm daha henüz çok küçük vanilya şurubu çok duydum aldım mecbur denize düşen misali çünkü bebeğimin yediği mama miktarı iyixe azalmıştı 3.5 aylık ve sadece 40 50 cc içiyodu bunu da 2 2.5 saatte bir dün vamilya şurubunu koydum 1 çay kaşığı 100 cc mama içti biz eşimle deliye döndük sevinçten gerçekten tadını kokusunu değiştiriyo demekki bir süre böyle denicez inşallah sade de yer. Ama şimdilik böyle devam ettiricem çünkü bebeğimin artık gün boyu aldığım bez sayısı bile 2 ye 3 e düştü ve onda da çok az çiş oluyodu. Yani beslenmesi çok yetersizdi. İnşallah biraz beslenmemizi düzeltiriz. Sizin de allah yardımcınız olsun. Süt alerjisi çok zormuş