ipekkizimm teşekkür ederim bizim belirtilerimiz kilo alımının olmaması, çok kusması, kabızlığı, ve her kaka yaptığında kakasının hem yeşilimsi hemde mukuslu olması, aşırı ağlaması, ve anca anca düzelmeye başladı. Sürdüğüm kremlerden dolayı sanırım. Yüzünde sivilcelenmeler vardı ama baya baya iltihaplanıyodu. Şuan yoklar kremlerle iyileşti.