AYLININANNESI2020 20 aylik nerdeyse 17 aydir falan oyle emziriyorum. Doktorlar kulak iltihap falan diyorlar ama bizimkinde olmadi. Bazıları da olmaz meme de biberonda olur diyor. Bizimki emip uyuyup yerine koyunca uyandığı icin ben bu çözümü buldum. Ama şöyle yatarak emzirip uyuyorsa o zaman sıkıntı olabilir memeyi uyku aracı olarak gorur beslenme aracı degil (benim oğlan gibi )