AYLININANNESI2020 Yeni kesf ettim ve cok rahat boyle olnca bebegim daha cok emdgni his ettim uyuya kalsa bile Sizce saglikli emzirmemi ?
Powermoms AYLININANNESI2020 bende o sekilde emziriyorum yanina alip yan yatirim emziriyorum bu sekilde hemen uyuya kaliyor
Powermoms AYLININANNESI2020 ayrica emzirme tekniklerinde bu sekilde emzirme yontemide vardi ben ordan gorup yapmistim
masalsii Tuba gaz olayını nasıl yaptınız? Geçenlerde bende öyle emzirdim emdikçe uyudu oda bende 1,5 saat uyumuşuz 😂 ama uyanınca gazını cıkarmak istedim cok cok zor bela üstten çıkarabildi kolay gaz cıkaramıyor zaten
nilosaydn AYLININANNESI2020 bende öle emzrıyorm kolay uykuya dalıyır.. ama ne kadar dık durursa o kdar ıyıymıs hava yutmaz gazı ıcerde kalmıyomus🤷🏼♀️
Deletedmom313 AYLININANNESI2020 Hiç bir zararı yok aksine tazyik olan durumlarda önerilen bir emzirme şekli 👍🏻
Yagmurcoglu 8 aydır uzanarak emer. Tek kötü yanı öyle alıştı. Dışarıda emmesi için uzanacak yer olması lazım 😂
GramPozitifBakteri AYLININANNESI2020 benim ki daha bir aydır yapıyo bunu bundan önce kaç kez denedim emip emip bırakıyodu yatakta top gibi yapıyodu kendini sonra uyanıp gülüyodu gecenin bi yarısı😀 çok şükür kavradı da biraz da olsa belim rahatladı
Emine1806 Bende geceleri öyle emziriyorum, ama sanırım yanımda uyuyup kaldığı için alışmaya başladı benim kokumla yatmaya,3 ay 11 günlüğüz,yatağa koyunca 15-20 dk sonra uyanır oldu bi iki gündür
Badevehande AYLININANNESI2020 gece uyanınca öyle emziriyorym sonra bende uyuyorum oda kolumda uyuya kalıyor🤦🏻♀️🤣
Minyyy Kucagımda dört kat oluyor bende yanıma yatırıyorum rahat rahat emiyor emme bitince yalancı emzik aranıyor veriyorum direk uyuyor ☺️
AYLININANNESI2020 Aynen kucakda bebegim cok zayif emiyordu uyuya kaliyordu simdi uyuya kalsa bile emiyor uzaninca