AsilZeynepp Dunyamsensn2008 dalınin bici bici kolanyasi var o kadar güzel kokuyor ki ama kıyafet giydirmeden bi 10 dk önce kıyafete sıkıyorum cildine sıkmıyorum
Dunyamsensn2008 Sedacan2267 Yok artık diyecek ne var anlamadım bende şu zamanına kadar zaten birşey kullanmadım ayrıca çocuğum 17 aylık herkesin kendi tercihi.
MrsG Dunyamsensn2008 ben kullanmadım hiç kullanmayı da düşünmedim ama tercih meselesi. Ben incia sinek kovucu kullandım kremsi fıf fıs şeklinde kokusu çok hoşuma gitti. Koku olarak da kullanırım 😂
Zuzu88 Dunyamsensn2008 mustela musti kullanıyorum çok memnunum içeriği temiz ve çok hafif igüzel kokuyor
Mummy00 Mustelanın içeriği çok doğal kokusu da güzel ama bende 1 yaşından önce kullanmayı pek düşünmedim
Dunyamsensn2008 Mummy00 Evet bende şimdiye kadar düşünmedim ama 17 aylık olacak bir kaça hun sonra o yüzden.
mavisbebegim Dunyamsensn2008 dalin bıcı bıcı kokusu olanı kullanıyorum mis gibi 😍 instagramda mühendisin oğlu önermiyor ama zaten cildime sürmüyorum kıyafete ve saçlarıma sürüyorum mis
17062019 elizabeth pudrasiyla birlikte kullaniyorum.pudrasini boynuna suruyorum banyodan sonra.kolonyayi da kiyafetlerine suruyorum.fisfis seklinde degil zaten direk ele dokulen tipinden
Nur-kuzey-2019 Dunyamsensn2008 Evet bebek için uygun deterjanlar zaten cok sade ve güzel kokuyorlar ama değişiklik ıstiyor insan 😊ben kendimde kokucu olduğumdan anlıyorum sizi.
Nur-kuzey-2019 Heide bence biraz daha bekleyin küçük bebisiniz😊aslında onların kokusu herşeyden çok güzel ama dayanamiyoruz
Merve20 Dunyamsensn2008 bebek kokusu olur mu bilemem ama ben yollardır BEYAZ MİSK kullanıyorum alkol paravan veya zararlı maddeler içermiyor bildiğim kadarıyla. Aşka hacı misi gibi kokmuyor o kadar temiz ferah kokusu var ki 15 aylık kızıma da sürüyorum bileklerine ve boynuna
Eyllzmra-54 Dunyamsensn2008 bebeland bebek kolonyası kullanıyorum kokusu çok güzel kendim bile kullanıyorum ferah hissettiriyor 💕😂