Prenses-annesi1 biz 4. Aya girdiğimizde hiç sorunumuz kalmadı 2.ve 3. Aylarda çok huzursuzdu sürekli ağlamaklı Bende o zamanlar aguline kullandım ve düzenlide kullanmadım bazen gaz ilaçlarına bebekler alışıp fayda etmeyebilir demişti doktor şimdiler de çok rahatız sadece uyku saatini geciktirirsem huzursuzlanıyor okadar gazını kendi rahat ça çıkarıyor