Her çocuk bir değil, kendini hazır hissettiğin de yürüyecektir annesi 🌸 18 aylık yürüyen de biliyorum, 7 aylık yürüyen de 🙏🏻 Ben 7 aylıkken yürümüşüm oğlum 7 aylıkken koltuk kenarlarını tutarak kalkıyor bir iki adım atıyordu. Yürür sandım ama 10 aylıkken yürüdü. Arkadaşımın kızı 7 aylıkken yürüdü. Bir başka tanıdığım 18 aylıkken yeni yeni yürümeye başladı emeklemedi bile doktor doktor geziyordu 🤷🏻♀️ Örneği çoktur dediğim gibi her çocuk kendine özgü🙏🏻