Fatmabelis44 betulergl benim kızımda 13aylik oda yürümüyor yeni yeni 1_2adim atıyor tabi canı isterse geri oturuyor.her bebek farklı canım sıkıntı yapma kendine elbette zamanı gelince yürürler.
Ela41 betulergl 13 aylık kızım bızdede durum aynı yurumeye nıyetı yok yurusede kucagımdan inse dıye beklıyorum buyuk kızım14 aylık yurudu bakalım bu kacta yuruycek dert etme cnm
Gulsah10 betulergl vuuu neler okudum yorumlarda paylaşımlarda maşallah benim oğlum 5 aylıkken ayakta durdu 6 aylıkkrn kanepeden tutunarak sağa sola gitti 7 aylıkken baktım kanepede yok koridorda yürüyor aman yarabbi hiçbir yere tutunmadan şuan 14 aylık çocuk resmen koşuyor maşallah benim babam bacaklarını sürekli bisiklet sürdürüp ileri geri yaptırıyordu biz tutuyoduk bacaklarıyla dans ettiriyordu adım attırıyordu öyle öyle çocuk hemencik yürüdü kızlar bacakları çalıştırın sırt üstü yatırın elinden tutup yürütün yürüsünler ya kucakta yürüteçte aklın kalıyor sürekli 😊
Maviyesil121212 betulergl yürüteç yürümeyi geciktirdiği ve yanlış yürümeye (parmak ucunda vb) neden olduğu icin hiçbir uzman önermiyor canım. Amerika’da yasak mesela yürütec kullanımı
Nyles2019 Benim oğlumda çevreme göre geç yürüdü 14 aylıkken çok konuşan oldu bizimki 6 aylıkken yürümeye çalıştı falan filan.Takmayın kafanıza elbet yürüyecek.
Maviyesil121212 betulergl ablamın çocuğu 17 Aylıkken yürümüştü. 18e kadar normalmiş. Şu an hiç durmuyor mesela tadını çıkarın şimdilik :)
betulergl Maviyesil121212 evet biliyorum o yüzden bende almadım kızıma hediye geldi biraz kullandık kaldırdım
MarlaSinger betulergl bence pandemi döneminde normal. Çocuklar dışarı bile çıkmadı aylardır. Açık havaya çıkmamak olumsuz etkiliyor
Mom9 Hep bi ne zaman ne zaman diye düşünüyoruz🤦♀️ benim kızımda 11aylık ayağa kalkmıyo sıralamıyor bende ne zaman sıralayacak diye bekliyorum 😒
Moms33 betulergl normal verilere göre 18 aya kadar normal şöyle de bi gerçek varki kimisi 3 yaşından sonra bile yürüyo konuşuyor o yüzden üzme tatlı canını :) ben de senin gibi evham yapardım hergün elinden tutup yürütürdümm parkta öyle öyle öğrendi :) benimki de pek konuşmayı sevmiyor maalesef. Yürümüyor diye üzülürdüm şimdi de allahım bırak yürümeyi koşuyor sürekli valla böyle de zor oluyo yani 😂
aysu0506 hafif killlu olduklarındanda zorluk çekebiliyor bebecikler, sabırlı olalım😊 kızım kiloluydu taşıyamıyordum evde sürekli kucakta gezecekti, yütütece koydum.. 11aylık yürüdü… üstelik parmak ucu falanda hiç basmadı, aksıne bacak kasları gelişti😉