belizberil3009 kuzusu1 bence yavrunuzun kilosu iyi. Sizi sanırım bir ayda 150gram alması endişelendirmiş. Ama korkmayın birden tosuncuk olabiliyorlar 😊
kuzusu1 belizberil3009 Evet henüz 4 aylık bile değil, 150 gram çok korkuttu 😀 Sağlıklı ve normal sınırlarda olsun yeterli. Tüm yavrular sağlıklı, huzurlu olsun 🤗
kuzusu1 dmrbs Tüketimi arttırmak için yapılıyor muhtemelen. Annelik psikolojisi de onu almalı olarak programlanıyor ister istemez 😀
kuzusu1 2lokummannesiii Bayramdan sonra alerjiye ve idrar yolu enfeksiyonuna bakılacak. Doktorumuz muayenesinde, sorularında muhtemelen yok ama içimiz rahat etsin diye bakalım dedi.
Zeyno111 kuzusu1 3-4.ay itibariyle öyle oluyor bütün renkleri ince ufak şeyleri bile görmeye başladı bunu atlatınca normale dönecek şimdi şaşkın 😂