Merhaba tatlı anneler. Kızım 3 ay 21 günlük. Bugün doktora gittik geçen aydan bu zamana sadece 150 gram almış. Çok üzüldüm. Anne sütü ve günde 2 kez mama ile besleniyor. Bayramdan sonra idrar alınıp bakılacak. Var mı aynı durumu yaşayan? Kilo aldırmak için önerisi olan?