Büyüdükçe zor olacak diyen arkadaşların bebekleri gazsız,koyduğu yerde bakınan,sesi çıkmayan,sadece gülümseyen bebekler. Benim de arkadaşımın bebeği öyleydi. Ne gazı oldu ne bi ağlaması. Ben nasıl yatıştıracağımı şaşırıyodum oysaki kızımı. Benimki gibi zor bebeği olanlar için 6 ay sonrası. O sebeple kesinlikle büyüdükçe güzelleşiyor atak dönemleri hariç. 6 aydan sonrası bence gayet zevkli. Şu an 14.5 aylık her yeri dağıtıyor,döküyor falan ama hiç rahatsız etmiyor beni. Çok daha tatlı hareketleri,derdini de anlayabiliyorum 🤗