Organiktavuk Ecrem 18aylık ben daha rahat edemedim 😂 ama ne bileyim böyle hareketlenince ayaklanınca benim dediklerimi anlayınca zor ama zevkli bir hal almaya başladı 😍😂😂😂
Sineemmm2 DenizDamla ayy ne gibi candır bizde 6 olacağız ama hiçte kolay olmuyor sanki hiç büyümeyecek gibi 🙂
dmrbs DenizDamla 6. Ay ve sonrası azaptır 🤣🤣 6 aya kadar bebeğimin varlığı yokluğu belli değildi hiç sesi çıkmazdı 6 aydan sonra çocuğuma bişey oldu 180 derece 😂 şuan 10.5 aylık kök söktürüyor bana
Dilaranne DenizDamla 6 ay sonrası rezillik stres sıkıntdir 🤣 emeklemeye başladı tutup kalkiyo bence en zoru 6 aydan sonrası yaa🤭🤣❤️
DeSeRtRaiN Ecrem seni üzmek istemem ama hiç rahatlamıyorsun ki 3 - 4 yaşına gelene kadar. Biri bitiyor biri başlıyor.
DenizDamla dmrbs Ay yok benimkinin ilk 6 ayı ızdıraptı şuan 8 aylık çözdüm artık kızımı uslu uysal bir şeye dönüştü🤭
fnur2801 dmrbs aynen benimki de 😂 6 aydan sonra uykuya direnmeye başladı kucağımdan inmiyo. şimdi bi de diş çıkacak çok mızmız 😅
Dilekb dmrbs al benden de o kadar.. yine çok şükür şikayetim yok ama daha zor oldu yürüse de üstümden inse diyorum.. pesinde dolaşmaya raziyim. 11.5 ayligiz..
dmrbs DenizDamla huy meselesi de biraz sanırım. Yavaş yavaş onlarda karakterleri oluşuyor . Kızımın durdurağı yok sürekli onla oynamamı istiyor kucağımda olmak istiyor . Ellerinden tutayım yürüsün istiyor böyle.. 6 aya kadar karnı tok olsun yattığı yerde sesi çıkmazdı hep öle olacak sandım ilk bebeğim 😂 diyodum ki ay bu bebek bakımı ne kolaymış 😂
Kocayanakannesi DenizDamla darısı bana ya, henüz 70 günlük ölüyorum gibi bir şey oluyor her gün ama ölmüyorum yani 😂
Annemmmm DenizDamla benimki de öyle ya bizde 6 ay olduk Hadi bakalım inşallah benimde yüzüm güler artık şuan hic birşey yok ama hala umdumu kaybetmedim😊
Sineemmm2 DenizDamla maşallah ya darısı bizlere inşallah diş çıkarıyoruz baya huysuz bir durumda şuan biran önce geçmesini bekliyorum 🤨
DenizDamla dmrbs Aynen bebekten bebeğe de değişiyor.☺️Benim de ilk bebeğim bende hiç düzelmeyecek sanırdım😂tecrübesizlik işte
Aycalyaa Ecrem benim kızım 4 gün sonra 4 aylık olacak bana şimdiden kök söktürüyo ilerde ne olur hiiiiiç fikrim yok 😄
Basilayda 10 ay 19 günlük oğlum her ayı zor henüz ben rahatlayamadim büyüdükçe daha sorunları artıyor mesela herşeyi kurcalamak atmak çıkmak gibi asla yanlız bırakmıyorum yani arkadaşım hala uykusuz hala bitkinim 😅😅