DenizDamla Oğlum 13,5 aylık 10 aylıkken ayırdım odasını. Şu an park yatakta yatıyor. Keşke en başında montesori yatak alsaymışım dedim. Çünkü bu aralar bana sarılıp uyumak istiyor. Kendi yatağımızda uyutup alıp odasına götürüyorum falan arada uyanabiliyor hadi hoop sil baştan. Uyku düzeni açısından bizim için iyi oldu gece her hareketimden uyanmaya başlamıştı, şimdi diş çıkardığı dönem haricinde güzel uyuyor. İlk ayırdığım gecelerde ben uyuyamadım kalkıp kalkıp baktım ama baktım oğlum mışıl mışıl uyuyor, ben de rahatım artık. Telsizim var zaten gık dese duyuluyor.