DenizDamla Biz 13 aylık olduk hâla yanımda ayıramadım o yüzden o konu da bilgim yok ama baza da yatması için daha çok küçük bir kaç ay sonra uyur gezer gibi saga sola çok dönüyorlar. Beşiğine sıgıyorsa orada yatsın bir kaç ay daha ama yok odası yapılmışken yatağı da olsun dersen montessori almanı tavsiye ederim çevremde kullananlar hep memnun.Şimdiden yeni evinde hayırlı olsun sevgiyle,mutlulukla otur inşallah 💜