Alya_sare eylulelif_ ben olsam gitmezdim bizde hala evdeyiz eşim işe gidp geliyor ama önlemini alıyor gerisi Allahın takdiri
peksokomelli eylulelif_ çok fazla korunmuşsunuz muhtemelen 0 bağışıklık var bu virüse karşı. Bence o kalabalığa girmeyin direkt.
UraSsmom GoGirl Aynen öyle canım ne yapayım 🤷♀️ Severim aslında kendisini ama şu dönemde çok soğudum. Hayır 3 yaşında çocuğu var kendinin de, kendi çocuğunu düşünmeyen benimkini mi düşünecek 🤦🏻♀️