Ayse1989 Doğduğundan beri benim de meme ucum yoktu tutmuyordu bende sagarak veriyordum 4 aylık olduk hergün denedim benim oğlum tutmıyır
Busramusti Ssd ben daha 250 leri hiç görmedim göğüs kapasitem az herhalde bende gidebildiğim kadar gidicem inşallah
Durununannesi_ Busramusti sağarak verdiğinin dışında her gün meme vermeye devam et, kesin tutacak . Geç bile kalmışsın
peksokomelli Busramusti her an tutabilir. Olumlu düşün silikon uçla dene ama. Biberon aldığı için silikonu kabul edebilir. Bence geceleri dene özelikle.