Yusufalim Yildizim benim oglumda gecemedi ilk dogdugunda cnm uzulme olabiliyor bazen panikleme hemen bende cok giprattimo donem kendimi bi odiyometri uzmaniyla gorustum cocugun uyuumasi lazim dedi bir daha yaptirdik baska hastanede gecti
sizdenbiri34 Yildizim kulağıma masaj yaptırmıştı ebemiz günde 3 kere 10 sn geçer ya bazı bebekler 3. Ayında geçiyormuş içiniz rahat olsun
Naz_1905 Yildizim bnmde ilki gecicek gibi oldu gecememisti hemşire doğumda sıvı kacmistr onmli bişey deyil demisti
Kurt45 Yildizim canım benim tanıdığında geçemedi duş alinsin sonra geçer dediler duş aldırdılar sonra geçtiğini söylemişti hatta çok iyi bir derecede
Yildizim Birkucukeylulmeselesi biz de 5. Gün yaptık geçemedi. Kızım da seslere tepki veriyor. Bir yanım hiç olumsuz düşünme diyor ama bir yandan da içim içimi yiyor
Birkucukeylulmeselesi Yildizim kendini üzmene gerek yok seslere tepki veriyorsa doktor su dolmuştur anne karnında suda yaşıyordu dedi o yüzden kafama bile takmadım ben
Hunilianne Yildizim ben bu forumda cok gördüm geçemeyip sonradan geçen bebişler. Gerçekten 5 gün yıkamadan götürün geçecektir
FtmYigitim Yildizim benim eltimin kizininda tek kulagi gecmedi 1 yasini gecti cihaz takilacakti ama malum virusten dolayi gidemediler
Dorukmomy Yildizim canım sakın korkma bizde Doğumdan sonra 3.gün bakıldı bizde geçemedik testi 14 gün sonraya verdiler randevuyu bugün gittik şükürler olsun geçtik testi. Doktora bunu sorduğumda herkes genelde 2.kez geliyor dedi sakın korkma
Yildizim Dorukmomy çok sağ ol gerçekten. Çok sıkıntı yaptım. Lohusalığın verdiği duygusallık da var. İki de bir duyuyor mu diye değişik sesler çıkarıyorum. Acaba tepki verecek mi diye😔
Kurt45 Yildizim kuzum hiç üzülme geçer bizim hastane ilk gün yapmadı test yanlış çıkıyor diye 10 gün sonra gelin demişti 7. Gün göbeği düştü 8. Gün duş aldı bizim bebeğimiz 10. Gün teste girdi allaha şükür çok iyi duyuyor dediler