Dilhunizade bebeğim 2 aylık, 3800 doğdu. Benim de sütüm çok olmadı maalesef. İlk 5 gün hiç bir şey gelmedi. Sonra azar azar gelmeye başladı. Ben ısrarla emzirmeye çalıştım. Emdikçe artacak çoğalacak diye. Sarılık oldu, dil bağı varmış memeyi tutamıyormuş onu kestirdik, idrar yolu enfeksiyonu oldu hastanede yattık tabi ben hala emzirmeye çalışıyorum. Hemen hemen 1 aylıktı kontrolde 3250 kg çıktı ve ben yaşadığım korkuyu endişeyi taraf edemem. Doktorum o kadar kızdı ki bana. Takmışsın emzirmeye ama sütün yok napacaksın çocuğun aç mı kalacak dedi. Hemen takviyeye başladık günlerce sabah akşm başında bekledim. Benim göğüslerim sağıma uygun değilmiş hastanede uzmanlarla bile defalarca denedim piyasadaki pompaların çoğunu denedim ama damla gelmiyor. Şu an olanı emziriyorum ama çoğunluk mamada. 2 ay 10 günlük 5 kg ama doğum kilosuna göre geride. Ayda 600 gr almış oluyor. O nedenle biz tadımlara erken başlayacağız.