Merhaba hanımlar, ek gıdaya ne zaman başladınız biz su an 3 aylığız kayinvalidemler bu ay bitsin yavas yavas yogurt,et suyu gibi rahat yutabilcegi şeyleri ara ara vermeye ,tattirmaya basla diyor ilk bebegim ve genelde 6.aydan sonra ek gida zamani diye biliyorum sizler ne zaman ne ile basladiniz ek gida donemine ?