Jeologanne Merhaba güzel anneler. Temiz içerikli kan damlası arıyorum. Oğlum 1 yaşında ve kan değeri 11.9 çıktı. Sağlık ocağı kan damlası kullan dedi ve kan damlası verdi ama içinde paraben olduğu için kullanmak istemiyorum. Temiz bir damla kullanıp memnun kalan varsa tavsiyeletinize talibim. 🌸
Emirfiliz2019 Jeologanne bestiron kullanıyoruz çok memnunum içerisinde ayrıca c vitamini de var içeriği temiz bir ürün
iraz90 Jeologanne hemsire doktor hatta eczacim bile sidefer onerdi ben hep sidefer verdim tavsiye ederim
Esra2745 Fermix kullanıyorum hatta yenisini aldım.Aslında sidefer ya da bestiron alacaktım ama içinde sofra şekeri varmış o yüzden fermixe devam (Fermix+2)
Mervemerveesk Jeologanne bu zamana kadar kullandınız mı peki? Kullandığınız halde mi düşük çıktı onu merak ettim de. Miniğe sevgiler😘
Jeologanne Mervemerveesk yok kullanmadım hiç sağlık ocağı 4 aylıkken verdi ben kullanmadım ilk defa kullanacağız
Candy_liz Jeologanne ikisini beraber kullandığım da oldu, ayrı ayrı da kullandım, içeriğinin temiz olması, dişlerde boyama ve kabız-ishal yapmamasından dolayı tercih ediyorum.. Şunu ekleyim çok fazla değerlerini yükseltmedi, ama düşürmedi de..
Bhrasel Jeologanne benim bebeğinde 6 aylık bana da verdiler ama bende kullanmıyorum kararsızım bende kesin kullanmak gerekiyo mu peki
Esra2745 Jeologanne kabızlık yapmıyor dişlerinde de sorun yok ama ben diş fırçası aldım ona🙈 kendim de içirince dişlerini hemen temizliyorum müslim bezle
Jeologanne Bhrasel yani ben ek gıdadan itibaren hemen her gün kuzu kıyma ceviz Tahin pekmez gibi şeyler yedirdim oğlum biraz iştahsız dişten dolayı emmeye çok düşkün ondan pek yiyen bir bebek değil ben kansızlığı ona bağlıyorum o yüzden yaşına girmesini bekledim kan ilacı kullanmak için