MaselS Mom93 ben yenidogduğunda kendi sütümle iyileştirdim mememi😔ama şuan dişlerle İnan o yenidoğan zamanından daha zor🤦🏻♀️
Lion1sev MaselS ısrarla gümüş kapak dicem ısırmaya başlayınca daha çok kullanıyorum hemen hemen her emzirmeden sonra koyuyorum süt bırıkınce içinde kendı kendıne ıyılesıyor ya da sagıp bıberonla ıcırın ki bende pek sevmiyorum bu durumu dinlensin memeler 😣
Akademisyenanne MaselS tavsiye ederim. Ben cok krem kullandim. Cok da paralar harcadim. Garmastan, lansinoh, fucidin, earth mama, zeytinyagi vs bir suru sey. Mumsy iyi geldi.
sbaydur Ben de göğüs yarasından çok çok çektim, ne kullandıysam işe yaramamıştı ta ki annemin yaptığı bir kremi kullanana kadar. kremin tarifi aşağıdaki linkte var, kesinlikle denemenizi öneririm, bu krem sayesinde çok büyük acılardan kurtuldum. http://atiksizev.com/2018/04/11/bal-mumu-kremi/ ( Biz bebek emdiği için lavanta yağı kullanmadık)
Sulebrk MaselS canım ben aventin keşebek göğüs ucunu kullandım doğumdan sonra 1 hafta falan canım çok yanıyordu dediğin gibi krem sürünce de devamlı emdiği için geçmiyordu o kelebek koruyucuyu taktığımda canım yabmıyordu ama dikkatli olmalısın arada çıkarıp emzir ona alışmasın
Snmaydn Şuan ben aynı durumdayım 2 gündür garmastan kullanıp mamajoonun silikon uçlarıyla emziriyorum açıkçası yaralar tam iyileşmeden uçlar bile fayda etmiyor ama mecburen dayanıyorum🙁buarada bi yakınımda kudret narı gönderdi çok hızlı iyileştirdiğini söylediler yarayı daha önce denemişler bu gece onuda deneyeceğim inşallah iyi gelir geçmiş olsun sizede🙏
Fatma-sare MaselS bence bunun çözümünü burda aramayın her ilaç herkese iyi gelemeyebilir kulaktan dolma bilgilerle göğsünüzü daha fena yapmayın bence bi genel cerrahiye gitmek daha faydalı göğüs ağrısı bu hiç bişeye benzemez ben acıdan bayılacak gibi oluyordum silikon uç kullandığım halde hala da ara ara olur göğüslerden gülmedi yüzüm
Kewecan MaselS kullanan kişiler var benim de cevremde. Onlara da doktor bisey olmaz demiş. Anlayacağınız muallakta kalınıyor. En doğrusu yine bir uzmana danışmak. Tekrardan geçmiş olsun .
Zeynonunannesiii MaselS canım benim de çok yara olmuştu ben sütümü sağıp verdim aralarda 1 hafta kadar emzirdim sonra sağdım onu verdim kremledim sonra diğer göğsümü emzirdim sağdım bir süre sonra sağdığımı verdim böylelikle krem en az 4 saat göğsümde kaldı bide göğüs pedi kullandım temiziyle değiştirdim keremden sonra bide karbonatlı su da etkili oluyor sanırım göğsümü emzirmeden onunla temizledim kremi sürmeden önce de biraz meşakkatli ama 1 haftada iyi geldi inşallah sana da iyi gelir çok zor bir süreç😪
Esrahuma MaselS iç çamaşırı giymeyin bol bol hava aldırın hava alarak daha rahat iyileşir kuru tutmayın garmastan pomat sürün sürekli