MaselS Merhabalar anneler kızım 11aylık dişlerimizde çıktı emerken göğsümü ısırdığı için çok açıyor ve yara oldu meme ucum kremler aldım ancak emzirdiğim için gecmiyo 😔 bu durumu yaşayıp silikon meme ucu kullanan anne var mı ? Hangi marka aldınız ? Lütfen cevap verin Allah rızası için çok ağrı yapıyo kızımı emziremiyorum şu sıralar kızımda hasta meme dışında bişey almıyo 🤦🏻♀️
Aminem MaselS tahin kavanozda durdugunda üstünde bi yag tabakası oluyo so yagı alıp sürün hemen geçiriyor 1 günde
Kewecan MaselS Öncelikle çok geçmiş olsun. Göz merhemi olarak kullanidgimiz Terramiycini kullanmanızı öneririm. Mastit olan biçok kişiye iyi geldiğini gördüm. Ayrıca sürdükten sonra emzirmemiş gerektiği anda yikamaniza gerek kalmıyor .
Zeynonunannesiii MaselS garmastan en güzel yara giderici ama çok iyi temizlenmesi gerek baş ucumda karbonatlı su tutuyordum iyice pamukla temizleyip emziriyordum 1 hafta içinde geçirmişti yaralarımı
MaselS Aminem hemen etki ediyor mu 😔 göğsümün alt kısmı resmen yarıldı dayanamıyorum aldığım kremi yıkamadan emziremiyorumda 😔
Denizanasi2403 MaselS ben kullandığım dönemde yikamadan kullanmıştım oyle denmişti işte herkes yine farkli birsey söylüyor 🤷♀️ bilemedm işine yaramış miydi
Mom053 MaselS teramicyni bana da bi arkadaşım önermişti ama doktorumuz kesinlikle çocuklar da kesinlikle kullanılması yasak bi krem dedi tetraksilin içeren bi krem demişti. Çocuklar da yan etkisi olabiliyormuş. Doktorunuza danışmadan lütfen kullanmayın
Kewecan MaselS kullanan kişiler var benim de cevremde. Onlara da doktor bisey olmaz demiş. Anlayacağınız muallakta kalınıyor. En doğrusu yine bir uzmana danışmak. Tekrardan geçmiş olsun .
SMila Aynı durumu ben de yaşadım ağlıyordum emzirirken göğüs ucum kopacak zannettim. Emzirmediğim süreçte gümüş göğüs kapağı kullandım, lansinoh krem sürdüm. Birkaç kere de sütümü elimle sağarak verdim öyle iyileşti.
MaselS Denizanasi2403 ben daha yeni kullanmaya başlarlar canım sürüyorum emme zamanı yıkıyorum 🤦🏻♀️ İnternette de günde bir defa sıcak suyla yıkayn diyo emzirmeden önce karbonatlı su ile sil diyo 🧐 kızımın ilk aylarında kendi sütüm iyi gelmişti şuanki resmen yarıldığı için acil çözüm arıyordum seni bu kremi önerdiler
Denizanasi2403 MaselS evet canim bu ktemi önermişti arkadasm ben cok fazla emziremedigim icin yara zamani kullandim cok iyi gelmisti agrimi sizimi direk gecirmisti her emzirmeden sonra kullanmıştım evet karbonatli su da iyi geliyor bu arada
Akademisyenanne MaselS hayir gerekmiyor. Organik urun. 3 gunde iyilestim ben. Gogus ucum kopmak uzereydi. Sut siziyordu. Ucu sallaniyordu. Emzirirken yastigi isiriyordum. Allah kimseye yasatmasin.
MaselS Akademisyenanne çok çok geçmiş olsun şuan bende sizin yaşadığınız durumu yaşıyorum emzirmek eziyet oldu 😔 alacağım hemen
MaselS Zeynonunannesiii sürekli silip sürmek sanki pek bişeye yaramadı gibi 2 gündün kullanıyorum hala çok sızlıyor yarada iyileşme göremedim 😔
Mom93 Ben gümüş kapak ve göğüs kalkanı kullandım iki buçuk ayda anca geçti bir de dişleri çıktığı zamanda mi yara olacak of Allah’ım ya zaten çok berbat bir ağrıydi emziresim gelmiyodu :( inşallah geçer bir an önce
MaselS Mom93 ben yenidogduğunda kendi sütümle iyileştirdim mememi😔ama şuan dişlerle İnan o yenidoğan zamanından daha zor🤦🏻♀️
Akademisyenanne MaselS tavsiye ederim. Ben cok krem kullandim. Cok da paralar harcadim. Garmastan, lansinoh, fucidin, earth mama, zeytinyagi vs bir suru sey. Mumsy iyi geldi.
Zeynonunannesiii MaselS canım benim de çok yara olmuştu ben sütümü sağıp verdim aralarda 1 hafta kadar emzirdim sonra sağdım onu verdim kremledim sonra diğer göğsümü emzirdim sağdım bir süre sonra sağdığımı verdim böylelikle krem en az 4 saat göğsümde kaldı bide göğüs pedi kullandım temiziyle değiştirdim keremden sonra bide karbonatlı su da etkili oluyor sanırım göğsümü emzirmeden onunla temizledim kremi sürmeden önce de biraz meşakkatli ama 1 haftada iyi geldi inşallah sana da iyi gelir çok zor bir süreç😪