Deletedmom357 bol sıvı tüket . Sütün yetmeyip mamaya gecseniz bile mutlaka sağım yap. Emin ol gelecek. Pes etme. Benim cok azdi bebeğim ac kaldı sarılık oldu mama verdik. Ama o arada sagip sagip verdim 1 damla da olsa . Süt sagma haznesine bulaşıp ordaa kalacak sekilde azdi. Çay kaşığına sağıp oyle verdim. Sonra çoğaldı sütüm hatta tazyikli geldi . Yaptığım şeyler; dereotu yedim resmen inek gibi demet demet, kuru dut kaynatıp suyunu ictim. Kuru incir hosafi yaptim. Sürekli su içtim .