Deletedmom357 çok geçmiş olsun taze anne💕
şimdi bak ben 2 aylık anneyim sana tecrübelerimi yazim.
ilk olarak bebeğini özellikle sarılık riski geçene kadar muhakkak 2 saatte bir besle. Çok açma arayı. En derin uykuda belki 4 saat gece. Ama gündüz mutlaka 2 saate bir.
süt meselesine gelelim. Benim 3 gün gelmedi spinal oldum bende. Ama çok agrım vardı ve hem dogum olacagı gun,hem dogumun oldugu gece hiç uyumadım. Uyumadan süt gelmeZ.
bebek emmeden süt gelmez.
önce güzelce uyumana bak
iyi beslen komposto falan iç. Bolca emzir. Daha memeler terbiye olmadı. Benim 1’5 ayda oldu terbiye. Geceleri yetmiyodu mesela akşam yani mama veriyordum. Bolca emzirdim bolca dua ettim şimdi geliyo hamd olsun. Sakın ama sakın sütün gelmiyo mu yaaa cılara takılma ben daha 2 gunluktum mama veriyorun diye kotu anne oldum resmen. Ama kımse demedi daha dur memeler anlamadı doğurdugunu düzelecek diye. Hep sabırla bekledim. Sen de bekle
bak bir de şimdi yaşamadın daha ama o bebek emdikçe acıyacak meme. Her emzirme aonrasında karbonatlı suyla sil sonra bool zeytinyağı sür. Göğüs pedini kapa. Bunları yapmazsan çok acır canın emziremezsin.
dikkat et her emzirme aonrasında süreceksin bunları 💕
zor bir dönemim sonuna geldin, vucut yorgun.
Taze annesin. Üzülme yıpratma kendini. Mamaya düşman olma. Bebek doyacak kadar süt olana kadar aç kalmasındansa mama iyidir.
Bir de midesi çook minik daha o kadar süt gelir💕