alpin-annesi bende korktum doktorum önermedi zaten 1 hafta sonra dikişlerimin kontrolüne gitttiğimde o su geçirmeyen bandı çıkarttı eve gelince taktım bende ama hiç düzenli kullanmadım valla ne bilim ya sonra da dışarı çıkmaya başladığımda pantolon giydim bir sorun olmadı hatta ilk pantolon giydiğimdeki o şaşkınlığı ve mutluluğu anlatamam 🤣🤣🤣