alpin-annesi Kızlar ben sezeryan olalı 21 gün oluyor bu gün yüksek bel biraz dar kot pantolon giymeye başladım. Siz ne zaman sıkan bi şeyler giymeye başladınız? Sakıncası yoktur değil mi erken midir ?
Mustafa_bebek alpin-annesi 1 hafta 10 gün gibi bi zaman giymedim dar pantolon felan sonrasinda giydim ama dikişlerim cok cabuk iyileşmişti benim
Deletedmom304 alpin-annesi ben doģumdan 2 saat grçmemisti hemen korse kullanmistim Ve daha sık iç çamasirlari eşofmanlar kullandim.iyi geliyordu bana.boş loş sanki eģiyordu belimi
Minigimiz Hayir normal ben 15 günde itibaren agri sizi yapamayacak sekilde ve dikis yerleri zarar görmeyecek sekilde giyinmeye basladim
alpin-annesi Mustafa_bebek benim yapıştırma yapıldı bi başta bi sonda sadece 2 dikişim vardı o da zaten alındı sanırım artık giymemde sorun olmaz 🤗
zeynepogretmen alpin-annesi 3.günümde korse giymeye başladım toparlasın diye. Hiç bir şey olmaz merak etme :)
bjkesra1903 alpin-annesi 3 ay oldu hala çok sıkan şeyler giyemiyorum çünkü belli bir süre sonra çok rahatsız edici oluyor canı yakıyor 😣
Pelo_00 alpin-annesi 40ıma kadar dikkat ettim doktor normal hayatına geri dönebilirsin deidğinde giymeye başladım ama beli yüksek olan pantolon giydim yoksa dikiş yerlerim rahatsızlık veriyor.
Deryamete alpin-annesi ben korse.kullandim ama dikiş kısmına getirmemeye çalıştım acı veriyordu dar şeyler acı verdiği için giymedim canını düşsün derim bu can sana lazım
Perihann alpin-annesi dar kiyafeti bilmemde ben 1 haftam dolunca tulbentle karnimi sıkıca sardim cabuk toplasin diye hic sikinti olmadi su an 26 gün oldu dogum yapalı karnim dum duz göbeğim yok.
bjkesra1903 alpin-annesi rahata alışmakla alakalı değil bence çünkü bilimsel olarak o yaranın tamamen iyileşmesi 2 yıl sürüyor ve sırf gösteriş için kendi canımın yanmasına katlanmak da mantık dışı olur herhalde ☺️