aysgllm bizde şuan toparlandık biraz. Tekrar kardiyoloji görecek bakalım metabolizma bölümü tahlil istedi sonuç bekliyoruz. Çok geniş kapsamlı bir araştırma yapılıyor size net tanı tahlillerlemi kondu yoksa doktor kendi görüşünümü söyledi. Bizim yoğun bakım süreci olduğu için tedavi başladıktan sonra testler yapılmaya başlandı ve malesef virüs bulunamadı çünkü zaten antibiyotik bağlanmıştı. Ve neden olan virüs ölmüştü ya sitokin fırtınası yada Kawasaki dediler muallakta kaldı maalesef