Aslihan03- aysenurkerem ya bende başvuru yapmaya çalışıyorum fakat anne kartı seçtikten sonra anne kartı almaya hakkınız bulunmamaktadır diye böyle biseye denk gelen var mi
Aslihan03- aysenurkerem 8 aylık bebeğim beyaz masaya aradım bugün tüm şartlara da uyuyorum kayıt oluşturuldu dönüş bekliyorum
aysenurkerem Sema9393 bana mesaj geldiğinde saat 4ü geçiyordu. 5 te kapanıyormuş zaten yetişmem imkansızdı
Sema9393 aysenurkerem banada saat 3te geldi mesaj aradım153 ü bayramdan sonra alsam olur mu diye sıkıntı olur dedi
aysenurkerem Aslihan03- Normalde sisteme kayıtlı olduğu için aslında hata vermemesi lazım bakalım geri dönüş nasıl olacak
Sema9393 aysenurkerem bilmiyorum ki vallahi ben ogün eşimi aradım hemen yakındaydı aldı işte. Umarım sorun çıkmaz size😊