Sema9393 Kızlar bende bu karttan aldım eşim teslim aldı ama sormamış ayda kaç defa kullanılıyor acaba bilginiz var mı internette yazmıyor bulamadım yani ben
Sema9393 aysenurkerem yalnız bayramdan sonraya birakirsanz sıkıntı olabilirms keşke mesajın geldiği zaman alsaydınız veya eşiniz. Bende dedim bayramdan sonra alsam olur mu diye sıkıntı olabilir dediler bana
aysenurkerem https://bireysel.istanbulkart.istanbul/tr/OnlineBasvuru/Istanbulkart mail ve Şifre ile giriş yapın. Ekranda sağ kısımda kart başvuru kısmında anne kart yazısına tıklayıp yönlendirmeleri takip edin
miracinnannesii aysenurkerem ya bu verdkleri kodu yazıyorm yaZıyorm yanlş dyor arada bosluk bırakarak yapılmıyor mu
Aslihan03- aysenurkerem ya bende başvuru yapmaya çalışıyorum fakat anne kartı seçtikten sonra anne kartı almaya hakkınız bulunmamaktadır diye böyle biseye denk gelen var mi
Sema9393 Ben internetten başvuru yaptım 2 gün önce 10 tl ödeme yaptım bugün mesaj geldi eşim teslim aldı.
Bulutbey Sema9393 eşiniz sizin kimliğinizle mi teslim aldı. Bana da mesaj geldi hazır diye. Eşime söyleyeceğim o alsın diye. Kimlik gerekiyorsa öyle gitsin diye soruyorum.
aysenurkerem Sema9393 bana mesaj geldiğinde saat 4ü geçiyordu. 5 te kapanıyormuş zaten yetişmem imkansızdı