Smrhls canım bebeğim 4200 doğdu 1 no kullanamadan 2 numara kullandık. Bacakları kalın olduğu için iz yapıyordu 3 hiç kullanmadan resmen direk 4 e geçtik sonra şuan 9 aylık 6 numara kullanıyorum. Bezin üstünde ki numaradan da çok bebeğin vücuduna göre kullanmak gerek